Regulamin Serwisu RTV Audio-Video-SAT - ZimTech
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE SERWISU
1. SERWIS: Właścicielem Zakładu Naprawczego i Serwisu jest ZimTech Piotr Zimny ul. Przy Bażantarni 13/31A 02-793 Warszawa.
2. Regulamin określa zasady sprzedaży Towarów używanych oraz świadczenia usług Serwisowych w relacji z Klientami/Konsumentami.
________________________________________
§ 2. ZWROTY (ODSTĄPIENIE OD UMOWY W 14 DNI)
1. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Sprzedaż Modułów nie jest sprzedażą
na próbę w rozumieniu Art. 592 Kodeksu Cywilnego.
2. Zwrotu dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi (Art. 34 ust. 2 Ustawy o Prawach Konsumenta).
3. Zmniejszenie Wartości Towaru: Otwarcie zgrzewanego opakowania ochronnego Modułu jest traktowane jako użycie wykraczające poza konieczne
i może skutkować potrąceniem kwoty odpowiadającej utracie wartości Modułu.
4. Produkty spersonalizowane lub programowane pod specyfikację Klienta (np. Moduły z wgranym unikalnym oprogramowaniem) nie podlegają
zwrotowi (zgodnie z Art. 38 pkt 3 Ustawy o Prawach Konsumenta).
5. Przesyłkę prosimy wysłać na adres serwisu: ZimTech Piotr Zimny ul. Przy Bażantarni 13/31A 02-793 Warszawa.
________________________________________
§ 3. REKLAMACJE (RĘKOJMIA I GWARANCJA)
I. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ
1. Na Towary używane (Moduły) Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową przez okres 2 (dwóch) lat od dnia wydania
Towaru Kupującemu (zgodnie z Art. 43c ust. 1 Ustawy o Prawach Konsumenta).
2. Konsument może żądać doprowadzenia Towaru do stanu zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę.
Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
3. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Towaru do stanu zgodności, jeżeli naprawa lub wymiana jest niemożliwa
albo wymaga nadmiernych kosztów (Art. 43d UoPK).
II. GWARANCJA
1. Udzielamy dodatkowej gwarancji serwisowej na sprzedane moduły (towary) na okres 3 miesięcy. Gwarancja ta nie wyłącza, nie ogranicza
ani nie zawiesza uprawnień Kupującego z tytułu Odpowiedzialności za niezgodność Towaru z umową.
- Gwarancji nie podlegają Procesory, układy scalone i pamięci RAM.
2. Gwarancja Serwisowa: Gwarancja na wykonane usługi naprawy wynosi: 6 miesięcy na naprawę modułu sterowania oraz
na wymianę głowic laserowych CD, DVD, Blu-Ray; 3 miesiące na pozostałe usługi naprawy.
3. Wymienione części z tytułu reklamacji lub naprawy nie podlegają zwrotowi i podlegają utylizacji.
________________________________________
§ 4. ZASADY SERWISU I NAPRAW
1. Zlecenia, których wartość nie przekracza 350 zł, serwis wykonuje bez uprzedniej konsultacji z Klientem.
2. Opłata Serwisowa (Koszt Ekspertyzy): Koszt ekspertyzy wynosi 100 zł i jest pobierany w przypadku rezygnacji Klienta z naprawy,
nie stwierdzenia usterki w urządzeniu lub gdy urządzenie okaże się trwale uszkodzone.
3. Odpowiedzialność: Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów.
________________________________________
§ 5. NIEODEBRANY SPRZĘT PO SERWISIE
1. Po upływie 14 dni roboczych może zostać naliczana opłata magazynowa 2 zł dziennie.
2. Po upływie 90 dni od zawiadomienia, Klijent zostanie wezwany do odbioru pod rygorem sprzedaży sprzętu na jego rachunek (Art. 643 KC)
lub złożenia do depozytu sądowego (Art. 467 KC).
________________________________________
§ 6. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (RODO) 🔒
1. Administrator: Administratorem danych osobowych Klientów jest ZimTech Piotr Zimny ul. Przy Bażantarni 13/31A 02-793 Warszawa.
2. Kategorie Danych: Przetwarzane dane to: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu.
Podanie tych danych jest wymogiem umownym i niezbędnym do realizacji Usługi Serwisowej lub sprzedaży.
3. Podstawy Prawne i Cele Przetwarzania: Dane są przetwarzane w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
- Realizacja Umowy (naprawy i sprzedaży) – art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
- Wypełnianie obowiązków prawnych (np. podatkowych, rachunkowych) – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
okresowi przedawnienia roszczeń (np. z tytułu rękojmi lub naprawy), nie dłużej niż wymagają tego przepisy prawa, w szczególności przepisy podatkowe.
5. Prawa: Klient ma prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Klientowi przysługuje również prawo wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).